Nefit TopLine AquaPower Plus HRC25/CW6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nefit TopLine AquaPower Plus HRC25/CW6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

trein10 24-01-2013

Ruim twee jaar geleden hebben we deze AquaPower Plus aangeschaft. De reden was dat deze een vervanging was van de oude nefit die toen ook goed beviel zonder een storing. Wij hadden een losse boiler maar deze bevalt net zo best gauw warm water en zuinig in gebruik.

25anja10 24-01-2013

We hebben al een tijdje de nieuwe Topline Aquapower. Heerlijke warmte, veel warm water en maakt heel weinig geluid.
Een aanrader

ErikVV81 24-01-2013

Sinds 2010 in het bezit van deze topper; werkt geweldig.

Nooit meer koud water onder de douche als er in de keuken warm water gebruikt wordt

jbvree 33792 24-01-2013

Ik heb bewust voor de CW6 versie gekozen in plaats van de CW5. Deze kwam in de plaats van een HR Turbo uit 1984 die steeds, en vooral in de winter, begon uit te vallen, en een geluid als een hoogoven maakte. Maar wat een verschil! Zo stil, dat ik af en toe twijfel of-ie aanstaat! Wat een waterkracht bij douche en bad, wat een kracht bij verwarmen. Wij hebben de modulerende Nefit thermostaat 300 erbij, en in plaats van het aan-uit mechanisme, brandt de ketel ook op halve of kwart kracht. Uitstekend! Merkbaar in de gasrekening! De hele bouwkwaliteit, uitstraling, documentatie: topklasse. Ik ben zeer tevreden. Alleen jammer dat ik niet die 12 jaar garantie heb die soms gegevens wordt: aanrader!

4Reload 24-01-2013

Sinds 2010 deze ketel in ons huis hangen. In ons vorige huis ook een Nefit gehad en omdat we hier nooit problemen mee hebben gehad in het nieuwe huis weer voor een Nefit gekozen.

Deze keer wel gekozen voor de AquaPower Plus vanwege hele vele warme water wat hij in korte tijd kan leveren. Het bad zit snel vol en de douche word niet koud als iemand in huis de kraan open doet voor warm water. Ideaal!

De thermostaat werkt soepel en is overzichtelijk. Wanneer je aangeeft dat het morgens om 8.00 bijvoorbeeld 19.5 graden moet zijn dan begint hij al eerder met opwarmen om zo het huis rond 8.00 uur warm te hebben. Enige nadeel is dan wel dat de volgende momenten pas de tijden zijn dat hij begint met verwarmen. Stel je bijvoorbeeld in dat het om 15u 20 graden moet zijn dan begint hij pas om 15 uur met verwarmen.
Dit moet je even door hebben en goed programmeren en dan kijk je eigenlijk nooit meer om naar deze ketel die prima zijn werkt doet.

pascal37 06-06-2010

Wij hebben deze nefit sinds september 2008.
Tot nu toe zeer tevreden wat een verschil met de oude ketel.
Zeer snel op cv-temperatuur
in de woonkamer dus binnen 2 a 3 minuten op temperatuur, geluidsarm. Het tapwatergedeelte is superieur.
Men kan makkelijk op 3 punten tapwater pakken en merkt dit nauwelijks, een flinke straal water komt uit de kraan/douchekop. Het water is erg heet bij veel volume. Daarbij is het gebruik ook nog eens laag in verhouding met de 40ltr boiler die warm word gehouden.Wij betaalden 1700 euro via internet en zelf geïnstalleerd. Niet de goedkoopste maar comfort mag iets kosten vinden wij.
Zeer tevreden over Nefit.

van diemen 07-02-2012

is het gas verbruik ook minder geworden en waar heb je de ketel gekocht wat komt er bij van aan sluit stukken en termostaat

Pano001 24-04-2010

Perfect apparaat. Snel warm water en een ferme straal uit alle kranen. Ketel kan met veel instelling goed aangepast worden naar de huislijke situatie.
Temperatur CV, Eco-mode of comfort-mode. Temp. tapwater, min + max. snelheid pomp. daarnaast met de moduline 300 kan je de verwarming helemaal naar je hand zetten. 4 tijdsperiodes, Boiler opwarmen 's nachts uitzetten, snel opwarmen van radiatoren of iets langzamer, aanwarmvervroeging etc etc. Vroeger werd ik wakker van het aanslaan van de verwarming, maar deze is zo rustig dat met als gevolg ik een probleem minder heb. Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat.

Wood 01-12-2008

Ketel nu een jaar in het bezit. Als een van de eersten de ketel november 2007 ontvangen. Tot op heden geen spijt. In combinatie met de thermostaat (meest uitgebreide uitvoering) een super combinatie. Complete set gekocht na plaatsen van stoomcabine. Douchen, bad en afwas kan gecombineerd zonder zonder problemen. Ketel is zeer eenvoudig afleesbaar en te onderhouden. Een betrouwbare warmtebron!